26 Maj

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, illa! men jag har ingen motivation till det alls
så de får vara som det är. har precis kommit till lägenheten typ, var iväg och solade en sväng efter skolan här på brynäs, måste försöka hålla brännan jag fick i turkiet till studenten nu :) ska snart ta mig något att fika och sedan möta upp syster klockan 6 vid tåget.

allt är klart i skolan och nu är de riktigt nära till studenten =D tänk att de har gått 3 år sen jag
började här i gävle, helt galet men de har varit en rolig upplevelse. nu är tiden dock över och i morgon
kommer mamma och pappa ner för att hämta hem alla grejer och städa ur lägenheten. jag är här redan så ska ägna mig åt att packa lite i kväll + umgås med min syster som kommer ner på besök, mysssss! ♥

i dag har vi endast haft en föreläsning och i morgon är vi lediga som jag varit en vecka nu redan! till helgen jobbar jag min andra helg och sen till veckan åker jag även ner till Margit för att titta på hennes student :)

turkiet resan var välbehövlig och bra på alla vis, men underbart skönt vare att komma hem också :) bilder kommer upp här senare i kväll eller någon annan dag! ;)

puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0