27 maj

sitter i lägenheten och är så gott som klar med allt som ska ner i kartongerna!
vet inte om de är med glädje jag flyttar hem eller om det är med tårar i ögonen, blandade
känslor helt enkelt. Min mamma och pappa är på väg hit nu med släpvagnen så ska väl försöka
få in allt i den, borde gå :)

Har även varit på stan en snabbis i dag, så fick med mig lite smått hem. men vart fan ska jag hitta
student skor? :o jag blir lite stressad över de om jag ska vara ärlig, är ju inte lång tid kvar nu.. hoppas
de löser sig. handlade även med mig jordgubbar hem som jag ska mumsa på när jag gör de sista i den
här lägenheten. 
 
laddar upp lite bilder sen turkietresan nu med :)

puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0