18.48

God kväll eller vad man säger :)

Sitter på tåget mot Gävle och ruller precis förbi Bollnäs för er som vill veta ;) Pratat med bästaste Margit i telefonen ett tag och ska vinta till henne när vi möts med tåget (: Annars så har jag bara jobbat i dag, lunchade med mathilda och fixade tåg kort så nu är de bara att åka ett tag frammåt :) Sen sprang jag över vägen och satte mig på tåget, praktiskt att de är så nära..

Har köpt med mig kanelbullar till oss i kväll eftersom de faktiskt är kanelbullens dag idag :) så vi ska mysa, dricka saft och äta bulle i kväll när jag kommer! myyyyys! <3

Nu ska jag kolla på någon film innan jag får kliva av, får dock vänta typ 30 min på stationen eftersom robin har träning..  men men de ska nog gå ändå. 



Puss & kram ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0