18.59

nu är jag här och skriver igen, jag har hunnit med rätt mycket i dag, ställde klockan på 7 och gjorde mig klar och bytte bil med pappa sen åkte jag mot bollnäs, yrade runt där tills jag äntligen fick lite guidning av erika men jag hittade ändå inte hem till henne, men till slut så :p När jag hämtat upp henne for vi vidar mot lingbo, skulle provrida en häst där i dag :) Állt gick bra men jag ska fundera lite så får vi se hur det blir.. De kan bli bra gäller bara att ha rätt inställning och kämpar glöd :) på hemvägen stannade vi till och åt en sallad i bollnäs.

När jag kom hem till ljusdal igen så bytte jag bil med pappa igen och väntade på linda, for till kallmyr och kollade på godningarna troja och bonzai :) Sen därifrån vidare till ridklubben för att kolla in Moa och hennes nya ponny :)

Nu har jag nyss ätit och duschat, ska snart iväg till kurrbo, måste ju kolla in den nya hästen som kommit, han ska vara där en vecka för ägarna är iväg på semester! en travare är det för den delen..

skriver kanske mer senare, får se :)

Puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0