3 oktober

jobbat i dag sen så red jag med Linda en sväng :) inget annat har hänt i dag faktiskt, tittat på tv nu på kvällen bara. pratade också i telefon med margit i dag på rasten, de är långt mellan gångerna vi pratar och ännu längre mellan gångerna vi ses men vilken underbar människa på alla sätt och vis! ♥


Outfit i dag!





Syster med två opererade fötter, så då blir de till att krypa om man ska hämta något. Det gulligaste var nog när Malte hade sprungit fram till henne och tagit henne i handen när hon haltade fram bara för att hjälpa henne, observera att han är 2,5 år :) skit söta lillebröder och syster jag har <3



Nu sova , upp i morgon och duscha, orkade inte göra de i kväll.. Efter jobbet i morgon går jag till andra sidan vägen och åker tåget till gävle :) Lunchen spenderar jag med mathilda, blir något gott att äta sen ska jag fixa lite grejer också.

Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0