9 oktober

Har inte haft någon lust alls att blogga dessa dagar, men nu är jag tillbaka :) iaf för i kväll.

Har haft robin på besök i helgen, på lördagen när han kom blev de go middag och sedan for vi ner på ljusdal och köpte gotta för kvällen ;) var även till stallet en sväng på kvällen. en riktig mysig lördags kväll med han <3
I dag väckte jag han med att hoppa i sängen, kan väl inte sova bort hela dagen så vi hoppade upp runt 9 och åt frukost sen vidare till kusmyra i Järvsö där de i dag var western tävling, jag red mac lite medans Linda värmde sig inne då de var sjukt kallt.. Blev lite sugen så efteranmälde mig till en klass. Där jag tog med mig en gul rosett hem och en liten grej :) trevlig dag! For hem och åt lunch och myste innan han skulle åka hem på 2 tåget. när jag hade skjutsat han for jag till stallet och hjälpte linda att mocka.


Sen hem och åt middag och bara en massa mys med familjen på kvällen :)

Puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0