1 september

Blev en tidig morgon då jag klev upp halv sex, 6 tog jag bilen till Ljusdal igen då robin åkte på jobbet. Var hemma i Ljusdal halv 9 så for till stallet då direkt eftersom bonzai skulle besiktas vilket gick ju hur bra som helst :) inget att kommetera som inte kunde godkänna besiktningen iaf. sen blev de ner på af för att gå på informationsträff. gick bra även de, så efter de for jag till stallet igen och hängde på när millan skulle lämnas till hennes nästa "ägare" om de nu går som tänkt, de visar sig till veckan :)) men köper man millan får man mig med som vi skämtade om, haha nejdå men jag har lovat att hjälpa till när jag kan.

Sen blev de till stallet igen och lastade Troja som ska på inridning hos annelie och Bonzai som är såld, även han ska stå hos annelie eftersom ägaren hyrt in honom där. Lastningen gick bra, så dom for i väg och allt såg ut att gå bra. så jag for hem och nu sitter jag i soffan och myser med lillebror som sover och är sjuk och mamma :)

Linda har även fått mig på tankar att ha en fodervärdshäst i vinter då de blir en stallplats över. hmm, lite kul och spännande hade de ju varit att träna och tävla igen men vi får se annars får jag flörta med millans ev nya ägare ;)

Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0