13.45

Ligger i sängen efter att ha fått i sig lunch, duschat lagt ansiktsmask och myckat annat vi tjejer ofta sysslar med ;) Så nu känner jag mig lite mer än fräsch så att säga ;) Ligger och proppar i mig godis nu i brist på annat att göra.
 Har även gjort naglarna, dock är bilden snodd.

 Godiset nu.

Nej nu ska jag nog kolla på någon serie och bara ta de lugnt innan jag lär börja fixa till mig :) Blir ju middag med en massa trevliga människor i kväll så bäst att vara pigg å glad :D

Hästen har iaf gått fint hela veckan, och så även i dag! känns skönt att jag började med en träning i måndags så jag har kunnat tänka tillbaka på den och göra lika!

 Millan i dag innan ridpasset

Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0