16 september

Godmorgon eller god förmiddag kanske jag ska säga ist ;)
Jag klev upp i tid och åkte till stallet och tog en uteritt med men en av tjejerna där, trevligt att få lite sällskap när jag själv inte känner igen vägarna. Efter de skyndade jag mig hem och bytte om på 1 min och sen ner på köpingen och lunchade med Linda och Lukas :) Mums! Så nu sitter jag hemma igen och vet inte alls vad som händer, de visar sig kanske ska lägga mig och sova någon timme för känner mig lite trött faktiskt.

Kvällen kommer jag tillbringa i kurrbo, så de blir pizza och film för mig och Lukas då resten av familjen åker iväg till stugan. Skriver mer senare! ha det bra så länge :)

puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0