16.07

Nu sitter jag på tåget efter en hel dag i stallet :)
Hur roligt som helst och Mac fick vara en ponnt för en dag med hans utklädnad :D





Hur roligt som helst var det iaf men skönt att sitta ner nu och ta de lugnt. glömde mina lurar hemma också jag som hade tänkt tittat på film, perfekt att se film på tåget, man hinner precis se klart hela (oftast) Nu åker jag hem till Robin och myser och umgås sen videre till Ljusdal i morgonbitte TIDIGT! ska till järvsö och hämta hästen och sen till kaven där hon ska stå! Ska även upp till Linda och hämta lite saker som ska med! Det här får bli mitt sista inlägg för i dag om jag inte kommer på nå roligt att blogga om under tiden jag sitter på tåget. Annars hörs vi i morgon!


På tåget.
puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0