17 september

Kommit hem från Kurrbo nu så sitter och äter pizza till frukost och ska snart bege mig till stallet för att rida Millan :) Sen hem och bara ta de lugnt, i kväll blir de middag med alla från stallet så de ska bli trevligt faktiskt :) Annars kommer de inte hända mycket alls i dag känner jag, borde¨gå ut och springa nu när vädret är okej men vet inte om jag orkar de :o

I går när jag var med anna och red också på kvällen så stötte vi på en älg, har aldrig sett en älg när jag ridit förr men jösses va hästarna blev rädda ;) som två hingstar båda två och blåset upp sig!

I morgon blir de först stallet sen upp till farmor för att fira henne, hon fyller nämligen år, så grattis till henne i förskott :D blir middag och mys där innan jag åker ner till den bästa och myser lite extra <3

Nu ska jag byta om och fara till stallet så de blir gjort för i dag, kallt ute så jag drar på mig långkalsonger fast det är alldeles för tidigt på året och att jag kommer frysa ihjäl i vinter om jag redan börjar med det men får väl köra på trippel långkalsonger dåra ;)

Puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0