18.40

Sitter just nu vid tv och kollar + skriver här (:
Här kommer bilderna på muffinsarna jag gjorde i dag!


det blev många mer och fler bilder också men tydligen har inte dom förts över till datorn när jag fixade det :o får fixa de, men inte nu, för fryser om jag ska gå iväg, sitter nu in snurrad i en filt.

Annars så har jag lite så här glad på kvällen trots att Robin har åkt iväg på träning :)
Linda ringde och det är dags för Millan att komma hem igen, blev inget köp alltså som var tänkt!
Så nu blire träning och någon tävling om vi hinner med. Skönt att hon är igång så det är bara att forstätta på samma spår.


Nu ska jag fortsätta titta på tv och vänta på R
Puss & kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0