19 september

Vaknat för två timmar sen ungefär, så god morgon :)
Bloggar lite snabbt nu mellan allt jag gör, blir lite städa och bara ta de lugnt i dag, är ju skit väder ute så de spelar ingen roll, titta på film och så där ska jag göra :) ska även äta maten som jag fick av farmor i går kväll. Hästen får alltså vila i dag, kan vara skönt för henne hon som gått hela veckan nu.
Fick en mössa av robin i går när jag kom också, gulligt så slipper jag iaf frysa om öronen i vinter jag som alltid fryser. en svart stickad! <3
Nej nu ska jag käka lite frukost/brunch och sedan se någon film, laddat ner tre stycken nu så jag har att göra i dag iaf :D
Ha en bra dag, kanske skriver mer sen :)
Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0