20 september

jag var uppe redan halv 6 i morse och då vela jag verkligen bara ligga kvar i sängen med pojkvännen men de var bara att hoppa upp och göra sig klar, han skjutsade mig till tåget samtidigt som han åkte till jobbet. Jobbigt att åka tåg två timmar så där på morgonen men jag kunde sova iaf i 45 min, la mig ner över 3 säten och där sov jag :p

I dag händer det en massa, berättade jag om att jag börjar praktisera på Albins leksaker på Onsdag, ska iväg i dag och skriva lite papper och sen även ringa och ta reda på vilken tid jag börjar och så där :) Har även möte med min jobbcoach och sen en dejt inplanerad med Mathilda, sen ska även hästen ridas och tas om hand så de blir en fullspäckad och trevlig dag med andra ord :) men än sitter jag hemma och tar de lugnt och tänker göra de ett tag till också, kaske titta på idolavsnittet på tv4 play som jag missade i går för att vi kollade på ensam mamma söker ist :) de är svårt att välja vilket program man egentligen vill se så här på hösten, tur att de går att de på datorn sen :)

Kanske kommer upp lite bilder senare i kväll om jag kommer ihåg att ta några under dagen :)

Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0