20.28

Ledsen att jag inte skrivit något i dag mer än i morse, men har haft fullt upp.
Först möte med jobbcoachen och sedan hem för lunch och sen iväg till stallet, red till kolsvedjastugan och njöt av utsikten innan vi red tillbaka ner för berget och hem. Svettigt och mycket miljöträning blev det av olika slag och gjorde även en liten show för bilisterna som kom förbi samtidigt som lastbilen. haha men jag satt kvar iaf! Sen blev de bad av häst och gjorde iordning i skåpet, nu är allt klart och hästen verkar trivas och jag med :)




Två bilder från i dag

Nu sitter jag och tittar på idol och skrattar ikapp ;p ska sen krypa ner i sängen så de blir en tidig kväll, tröööööTT!

Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0