20.49

Tittar just nu på idol och kan inte annat än skratta ju ;)
Haft en trevlig kväll med mormor och morfar som var här på mat, och nu tv med mamma,syster och göran!
I morgon kl 11 ska jag iväg och träffa "jobbcoachen" sen blir de fixa lite och sedan iväg till stallet, hästen ska nog få bada och göra sig lite ren och sen ska jag försöka hitta upp till skogarna, kanske rider till kolsvedjastugan så hästen får arbeta lite uppför! de visar sig vad jag och hästen är på för humör. Träningen i kväll gick iaf bra, fått lite att tänka på vilket alltid är bra, så nu taggar vi igång hästen och jag. ska även framöver försöka ta mig iväg på någon hoppträning :)

Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0