22 september

God morgon!

Sitter i soffan och väntar på att få åka iväg för jag är klar med allt, en dunder frukost (gröt) är äten och jag är mätt så jag orkar jobba några timmar innan de är lunch :) Tittar ut och inser hur tråkigt väder de är ute, jag som hade hoppats på sol eller iaf uppehåll! men de kanske blir, bara de är uppehåll i kväll när jag ska rida. Väntar ju även på ett paket från hööks som nu är väldigt försenat känns de som, över en vecka sen jag beställde nu. de kanske kommer i brevlådan i dag då, får hoppas på de.

Bytte även täcke i går till mitt tjocka dumtäcke och gud va jag har sovit skönt, inte frysit en gång i natt fast jag inte hade mina tjocka kläder på mig. haha.

Blir som sagt jobb hela dagen och när jag slutar, kring 6 så åker jag till stallet direkt, har med mig kläder dit, de är lika bra, blir så sent annars ju och man hinner inte ens komma hem så måste man sova, tar jag med mig så hinner jag iaf titta lite på tv ;p

 Mitt hår i dag.

Puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0