22.37

Läste nu i kväll en annan blogg och kände igen mig så väl, de var så bra skrivet att jag verkligen började fundera över varför man gör allt detta. Det handlade om kärlek och förhållande, att varför man bara hittade fel med den person man var med, hela tiden fel. Men varför tänker man inte på de positiva och ser de bra och underbara i det hela istället? Man har mer stunder när allt är perfekt än stunder då man har de dåligt, men ändå så ska man bara minnas de dåliga och hitta fel, som varför han inte gör si och så istället för så. Detta inlägg jag läste berörde mig verkligen och jag kom på mig själv att det alltid är så. men nog om detta! De jag vill säga är att försök inte hitta fel utan var glad och stolt över vad ni har istället <3

På måndag blir jag med häst, Millan blir inte såld och ska istället bli min ett tag framöver, Jag har ju letat nu efter en häst att ha på foder över vinter då millan skulle säljas, men nu så tar jag henne på foder istället för att leta någon annan, som för de första jag inte känner och inte vet något om, det här är en häst jag känner  utan och innan och tycker dessutom om. Linda och jag hämtar hem henne på måndag någon gång och hon får stå i kaven i ett fint stall med bra möjligheter! kommer bli helt perfekt känner jag :)

Annars så sitter jag nu i soffan hemma med mamma och plastmamma (jannike) och myser och äter gotta, nyss tittat på filmen nothing hill och nu tittar vi på dyngkåt och hur helig som helst.
Appropå ingenting så känner jag att jag skrivít mycket istället i detta inlägg så förlåt för det :)

I morgon blir de stallet, ska göra mac till den bästa "ponnyn" av dom alla, vill inte skriva allt för mycket ifall någon som ska vara med skulle råka gå in och läsa här. Skriver vad vi gjorde imorgon ist.

Jag och millan för några år sen.

 <3

saknar mitt ♥ men i morgon får jag träffa han :)
Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0