24 september

Underbara höstdag!
jag hade en trevlig kväll i går isf, en tjejkompis kom och vi tittade på idol och efter de såg vi på filmen never back down, en bra film så den får helt klart tummen upp :) Jag hämtade syster på ljusdal och efter de skjutsade jag hem anna och for till kurrbo, skulle skjutsa hem lite folk som var där så satt där ett tag och skrattade åt dom ;) tänk va rolig människor kan bli av lite alkohol! For hem och sen sov jag.

I morse ringde klockan halv 7, dags att hoppa upp trots lite huvudvärk och fara till stallet, hovslagaren skulle komma och sko om Millan, fin i hovarna så tog vi oss ett pass på ridvolten :) lugnt och behagligt bara och hon skötte sig suveränt, övade och tänkte på allt som annelie har sagt till oss! så jag är nöjd, ligger nu i sängen och är as hungrig, ska snart gå ner och äta något och sen får vi se vad som händer. I kväll blir de iaf fest, Mathilda fyller år vilket betyder att de blir krogen och en massa trevligheter, me like! :)

Skriver ev mer senare annars får ni ha en toppen kväll!
Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0