26 september

Kan börja att berätta om helgen, i lördags var vi som sagt ut, mycket trevligt och träffade på mycket folk man inte sett på länge :) Göran kom mitt i natten och hämtade oss tjejer iaf så kom nog i säng vid 3 vilket var behövligt eftersom vi skulle upp på söndag morgon och åka till birsta, shopping!!! :D Åkte dit med mamma, syster och mormor, mycket trevlig dag och betydligt fattigare när man for hem än när man kom dit ;) Kom hem sent på kvällen runt halv 10 då vi också for till pappa när vi kom hem och grattade han som fyller år på tisdag, grattis grattis säger vi till världens bästa pappa :)

I dag var de upp tidigt, redan vid halv 8, haha var vä inte så tidigt ändå men de var tidigt för mig eftersom de inte blivit så mycket sömn i helgen.. for iväg på praktik och jobbade några timmar, sen en lunchdate med pappa och lena :) Jobbade några timmar till och nu sitter jag på xtåget, mot Järvsö Bollnäs Ockelbo och slutligen Gävle :D

I morgon får jag också veta om millan blir såld eller inte, var en familj och kollade på henne i går när jag var borta. vi får hoppas på de bästa även om de känns vemodigt.

bjuder på en bild från tåget. halsduken köpte jag i går och jag bara älskar den!


Puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0