4 september

Ooooont i fötterna efter att ha jobbat sen 7 i morse, men än är de många timmar kvar så jag snörar av mig skorna och njuter att att vara i hälsinglands natur uppe på berget och samtidigt jobba! :)

Jobbade på frukost i morse vilket gick hur bra som helst, sen ner och hoppa på elbilen och brumma upp till kiosken, fick se myskox ungen två dagar i rad nu, den brukar oftast hålla sig borta men nu fånga jag den söta på bild iaf så dom kommer upp här under när jag kommer hem!





De låter som de blir en kort dag för mig i kiosken så undra vad man ska hitta på då måntro! en tur ut i skogen tillsammans med en häst hade inte varit fel, fint väder är de ju också.

Nu ska jag gå ut och lägga på ved på elden och sedan skura golvet här så de hinner torka innnan allt folk kommer och jag måste springa runt och bli blöt i fötterna ;)
Ha en trevlig dag!

Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0