5 september

dåligt humör gör att jag inte alls har någon lust till att blogga. eller dåligt humör har jag väl inte men jag är väligt less och irreterad av olika anledningar. men men, sånt som löser sig!

Jag har nyss vaknat så ligger fortfarande i sängen, funderar om jag ska masa mig upp och städa rummet som är kaos och sedan hänga tvätten och starta en ny maskin, jag bör göra de men kroppen säger att den vill ligga kvar under täcket ett tag till och typ titta på film, men huvudet säger att jag inte alls hinner de och att jag måste ta tag i saker o ting nu. halv 2 ska jag iaf vara på mammas jobb, dom får massage där i dag och var en mindre i personalen så då hoppar jag in ist :D ska bli hur skönt som helst.

Mac får skor på sig i dag också så kanske jag åker upp och rider han sen om inte linda hade tänkt gjort det :) står ju bara en ridbar häst där uppe nu så vi får turas om ;)

Vi hörs senare i dag, ha en fin dag :)
Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0