6 september

Jag har nyss gjort mig iordning för at beta av dagens att göra lista, dags att sätta fart :)

Jag hade en sån sjukt konstig drömm i natt att jag vaknade vid halv 7 och grinade eller konstig var den väl inte men riktigt vidrig och obehaglig, de är inte likt mig alls men kan tyvärr inte ta upp vad det var här.

Har plockat ihop lite här hemma och gjort iordning papperen som jag ska ha med mig ner. Ska även till frissan i dag, skönt att fräscha till de lite, sen ska jag dit på fredag med :) undra vad jag nu har hittat på ;)

efter dagens måsten så åker jag nog upp till stallet och tar en tur på mac igen, igår kväll blev de en mysig uteritt, dock bara skritt eftersom de var första gånen han var ut på väldigt länge. men helt underbart att bara hoppa upp och bege sig ut i skogen, man glömmer alla tankar för en stund liksom vilket jag älskar :)


men nu ska jag ta och dona lite till och sedan fara iväg, vi hörs senare!
puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0