Sorligt

Ridit min näst sista gång på den underbara individen i kväll efter jobbet, i morgon riider vi en sista gång ut i skogen alldeles själva tillsammans. Jag har haft denna häst att rida på så länge nu att det känns ännu värre. Vi har tagit oss igenom en hel del, både positiva och negativa grejer! Hon har en sån stor personligt att vi bara stod och gosade efter ridpasset inne i boxen medans hon åt sin mat, helt plötsligt gjorde de inget att hon klafsade och dreglade över mina kläder.

Jag har haft en otroligt tur att ha fått möjligheten att ha denna häst både på foder denna månad och som medryttare eller vad jag ska kalla det, jag kan inte bara tacka Linda för möjligheten.













































Har lagt upp en massa bilder nu, detta är från vår tid tillsammans och då är det här bara en liten del, jag kommer sakna denna häst så otroligt mycket för de är svårt att hitta någon likvärdig och som dessutom har samma persolighet som hon har. men jag är säker på att hon kommer få det bra i sundsvall hos sin nya ägare och jag följer även med och lämnar henne där. Go skrutten min!

Vi har varit på träningar, tävligar och varit ut i skogen på en massa roliga uteritter, vi har badat tillsammans, ridit western på både träning och tävlig, ja alla dessa är har helt enkelt varit bra och lärorika på sitt vis. Visst har vi kunnat gjort allt så mycket bättre men jag är i vilket fall som helst glad över allt :)

Och just när jag sitter och skriver detta och kollar på alla bilder och filmer på datorn så rinner de faktiskt en och annan tår nerför kinderna.

♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0