18 september

Förlåt för att det inte blivit någon uppdatering i dag men jag har helt enkelt haft fullt upp! Började med att jag ställde klockan på 9, inte den roligaste tiden att gå upp på när man hade en toppen kväll med trevliga jäntor i går fram till halv 1 på natten, blev en mycket god middag och massa vin till de, så kunde inte blivit så mycket bättre :) Så här såg jag ut i går kväll iaf


Så tack för kvällen kära vänner!

I dag vakna jag som sagt av klockan 9, var bara att hoppa upp och göra sig klar för dagen, på med stallkläderna och sen blev jag hämtad av Linda, for till stallet för en tjej skulle komma och provrida Millan, känns tråkigt att hon blir såld så småningom, jag vet ju de men ändå känns de trist när jag nu har henne och rider och pysslar, men så är det, svårt att inte fästa sig vid henne också när hon är så himla trevlig och med mycket personlighet, visst har hon sina stunder men de kan jag ta. För den mesta av tiden så är hon underbar.


När hon hade ridit var de hem och duscha och byta om och iväg på kalas, farmor fyllde ju år i dag så blev middag och tårta där, fick även med mig en matlåda hem :D trevligt värre var det och nu sitter jag på tåget på väg till Gävle till min kära pojkvän! Så blir massa mys och sen antar jag att sova tidigt eftersom han ska upp och jobba, själv får jag se vad jag hittar på för någonting i morgon. De visar sig när jag vaknar helt enkelt.

 Bjuder på en tåget bild

Har tyvärr inga bilder sedan i går och inga andra från helgen heller så detta är de enda jag kan lägga upp.
Har inget mer att dela med mig av så vi hörs, snart framme i gävle nu också :)

Puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0